Back in town - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Back in town - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Back in town

Door: Sijmen

Blijf op de hoogte en volg Sijmen

20 November 2016 | Namibië, Walvisbaai

Het was een leerzaam en vermakelijk weekje in Otjiwarongo! Dinsdag was helaas niet zo'n goeie dag qua lesgeven, de studenten hadden er niet heel veel zin in.

Woensdag leek hetzelfde te gebeuren, weinig activiteit, geen antwoorden op vragen en nauwelijks inzet van de studenten. Dirk en ik waren het zat en nadat Dirk ze goed had toegesproken, kwam er leven in de brouwerij. We kregen ineens antwoorden op vragen en de leerlingen voerden de opdrachten uit. Kennelijk moesten we eerst boos worden, voordat de studenten wat gingen doen.

De volgende dagen waren we heel tevreden over de studenten en na vrijdagochtend hadden alle studenten hun business-idee gepresenteerd. Nog snel gekeken naar hun praktische assignments, waarna we de auto insprongen op weg naar Walvisbaai. Nora had namelijk in de avond haar schoolconcert.

Naast het lesgeven heb ik een hele leuke tijd gehad met Guus, Rens, Judith en Stefan. Woensdag en donderdag lekker gezwommen met z'n vijfjes. Elke namiddag en avond 'moesten' er spelletjes gespeeld worden, want ik moest van Rens alle spelletjes kennen. Donderdag met Judith de kinderen opgehaald van school en in de avond een heel leuk skype-gesprek gehad met Fleur en Tom samen.

Zaterdag lekker uitgerust en vandaag in de ochtend weer lekker gekayakt. De zeehonden waren enorm speels. Het was weer heel anders dan de vorige twee keer.

Nog maar 2 weekjes over, wat gaat de tijd snel!

Sijmen

Beste familie en vrienden, Na 18 jaren hard zwoegen en werken, heb ik ervoor gekozen een Gap-Year, tussenjaar, sabbatical, vakantie, you name it, te nemen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen en ervaringen, zodat ik toch nog een beetje bij jullie ben. Tot over een klein jaartje! Sijmen

Actief sinds 16 Sept. 2016