Kantoorweekje - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Kantoorweekje - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Kantoorweekje

Door: Sijmen

Blijf op de hoogte en volg Sijmen

31 Oktober 2016 | Namibië, Walvisbaai

Afgelopen week vooral kantoor gerelateerde zaken gedaan. Documenten nalopen, boekhouding en evaluaties. Prima om te doen, daardoor kan je een goed beeld vormen van wat er allemaal komt kijken bij een bedrijf.

Vrijdag op pad geweest voor een IBC tank. Deze is nodig voor het Aquaponic systeem. Bij de vissersbedrijven hoef je niet aan te kloppen heb ik gemerkt, daar ben je een te kleine afnemer voor. Toch de moed niet opgegeven en door gaan zoeken. Uiteindelijk kwam ik bij een bedrijf, die ze zelf niet gebruikte maar die wel wist waar ik ze misschien kon krijgen. Paar belletjes later kunnen we er een kopen, maar voor de prijs die zij vragen zouden wij er graag 2 willen. Toen ging ik naar de verfwinkel voor, logischerwijs, verf. Maar ik vroeg even of zij misschien een IBC tank hadden, en jawel ze hebben er één. Vandaag even teruggaan, want de manager zou er vandaag zijn. Ik hoop dus vandaag in ieder geval één IBC tank in ontvangst te kunnen nemen.

In het weekend heel rustig aan gedaan, relaxed. Zaterdag met de meisjes naar de speeltuin geweest en voor de rest bar weinig gedaan. In de avond zou ik met Jonathan gaan koken, maar hij was er niet... Dus gezellig bij Yvette en Dirk gegeten. Zondagmiddag zijn we, Yvette, Louise, Nora en ik naar een plas gegaan om even lekker te zwemmen. Heel stuk de woestijn in gereden, waar je ineens een plas water tegenkomt. Lekker stukje off-road gereden. Toen dacht ik dat ik de auto op een mooi plekje aan de kant had gezet, niets was minder waar. Ik stond in de modder... Flink gas geven, wat resulteerde in een bewegende achterkant maar ik ging nog weinig vooruit. Wat modder later kwam ik weg en zocht ik een nieuw plek. Dit keer dacht ik weer een mooi plekje te hebben uitgezocht, helaas was het weer niet echt top. Heel los zand blijkt nog minder fijn te zijn voor je auto. Wat stofwolken en geduw verder kon ik weer opzoek naar een nieuw plekje. Dit keer dacht ik echt een mooi plekje te hebben uitkozen, wat ook zo was. We konden eindelijk gaan zwemmen. Heerlijk even rond gedobberd en daarna een chippie met water! In de avond een nieuwe poging bij Jonathan gewaagd, maar hij had geen honger... Zou hij gewoon bang zijn voor pannenkoeken?

Vandaag ga ik proberen een sandboard te maken, om alvast te oefenen voor in Oostenrijk!

  • 31 Oktober 2016 - 21:42

    Roel:

    Hi son, morgen stappen wij op het vliegtuig. Mama en ik komen eraan. Ook ik ben geen liefhebber van pannekoeken. Dus graag een alternatief verzinnen.

  • 01 November 2016 - 08:11

    Sijmen Kerckhoffs:

    Ben maar niet bang, heb al wat anders moois in petto!

  • 09 November 2016 - 10:55

    Yvette:

    En wie mocht er in de blubber uitstappen en je uit de penarie duwen (2 keer)? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sijmen

Beste familie en vrienden, Na 18 jaren hard zwoegen en werken, heb ik ervoor gekozen een Gap-Year, tussenjaar, sabbatical, vakantie, you name it, te nemen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen en ervaringen, zodat ik toch nog een beetje bij jullie ben. Tot over een klein jaartje! Sijmen

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 78053

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 11 Mei 2017

Australië

09 December 2016 - 08 Maart 2017

Serfaus

27 September 2016 - 04 December 2016

Namibië

Landen bezocht: