Draai vinden - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Draai vinden - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Draai vinden

Door: Sijmen

Blijf op de hoogte en volg Sijmen

10 Oktober 2016 | Namibië, Walvisbaai

Hallo Luitjes,

Hier weer een korte update!

Vrijdag een lesje in PV oftewel zonne-technologie bijgewoond. Daarna lekker een eindje gefietst. Pfoe, wat stond er die dag een wind. Onderweg lekker een écht zandtaartje gegeten, want het vloog zo m'n mond in. Wat boodschapjes gedaan en genoten van de lagoon.

Het weekend niet bar veel gedaan. Zaterdag een gesprekje met Yvette en Jonathan over een lesschema, wat ik met hem in elkaar moet gaan zetten. Lekker geluncht, wat spelletjes gedaan en geluierd. Heerlijk weekend dus!

Vandaag een les van Yvette bijgewoond in Life Skills en daarna van Dirk en Yvette in Business Skills. Morgen weer.

Tot snel!

Sijmen

Beste familie en vrienden, Na 18 jaren hard zwoegen en werken, heb ik ervoor gekozen een Gap-Year, tussenjaar, sabbatical, vakantie, you name it, te nemen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen en ervaringen, zodat ik toch nog een beetje bij jullie ben. Tot over een klein jaartje! Sijmen

Actief sinds 16 Sept. 2016