Draai vinden - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Draai vinden - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Sijmen Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Draai vinden

Door: Sijmen

Blijf op de hoogte en volg Sijmen

10 Oktober 2016 | Namibië, Walvisbaai

Hallo Luitjes,

Hier weer een korte update!

Vrijdag een lesje in PV oftewel zonne-technologie bijgewoond. Daarna lekker een eindje gefietst. Pfoe, wat stond er die dag een wind. Onderweg lekker een écht zandtaartje gegeten, want het vloog zo m'n mond in. Wat boodschapjes gedaan en genoten van de lagoon.

Het weekend niet bar veel gedaan. Zaterdag een gesprekje met Yvette en Jonathan over een lesschema, wat ik met hem in elkaar moet gaan zetten. Lekker geluncht, wat spelletjes gedaan en geluierd. Heerlijk weekend dus!

Vandaag een les van Yvette bijgewoond in Life Skills en daarna van Dirk en Yvette in Business Skills. Morgen weer.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sijmen

Beste familie en vrienden, Na 18 jaren hard zwoegen en werken, heb ik ervoor gekozen een Gap-Year, tussenjaar, sabbatical, vakantie, you name it, te nemen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevingen en ervaringen, zodat ik toch nog een beetje bij jullie ben. Tot over een klein jaartje! Sijmen

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 78089

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 11 Mei 2017

Australië

09 December 2016 - 08 Maart 2017

Serfaus

27 September 2016 - 04 December 2016

Namibië

Landen bezocht: